Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
25-N
VÍDEO: Multitudinari acte de la CUP-AE al Barcelona Teatre Musical

Us oferim el vídeo de l'acte central que la CUP-AE va celebrar diumenge passat i que va aplegar unes 2.500 persones

23/11/2012 Política

Diumenge passat 1.800 persones van omplir de gom a gom el Barcelona Teatre Musical (BTM) per assistir a l'acte central de la CUP-Alternativa d'Esquerres (CUP-AE), amb la participació de tots els candidats, intervencions internacionalistes i actuacions musicals.

A més, 600 persones es van quedar fora i van seguir el míting a través d'una pantalla gegant que es va instal·lar a l'exterior del recinte i 1.600 persones més van seguir-lo a través d'Internet, des de la pàgina de campanya de la CUP-AE, que oferia l'esdevneiment en streaming. D'altra banda, es va presentar el principal espot electoral de la campanya.

Un acte molt emotiu on hi van intervenir els quatre candidats de la formació: David Fernàndez (Barcelona); Antonieta Jarne (Lleida), Jordi Martí (Tarragona) i Lluc Salellas (Ponent). A més, hi van participar el portaveu del Sindicato Andaluz de Trabajadores (SAT), Diego Cañamero, i de l'esquerra abertzale, Txelui Moreno.

Entre les actuacions musicals hi va haver la del cantautor Cesk Freixas, el cantant de rap Pau Llonch (juntament amb els bastoners de Sant Celoni) i el grup Obrint Pas amb una peça musical cadascú.

Galeria de fotos de l'acte central al BTM

Galeria de vídeos de la CUP-AE

Vídeo de l'acte central:

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. El futur no aterra amb més avions
  10. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid