Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Entrevista
«El nostre projecte ha sigut clau perquè actualment parlem d'independència»

Publiquem la tercera entrevista als candidats de la CUP-AE. Avui, el primer bloc de l'entrevista a Lluc Salellas, el candidat gironí

20/11/2012 Política
"No som nous, el projecte fa molts anys i segles que hi és". Tal com ja va fer la candidata de la CUP-Alternativa d'Esquerresper la demarcació de Lleida, Antonieta Jarne, en una entrevista a Llibertat.cat, el candidat de la formació per la circumscripció de Girona, Lluc Salellas, també ha reivindicat els orígens polítics de la candidatura que representa.

En aquest primer bloc de l'entrevista en vídeo de Llibertat.cat, Salellas afirma que "hi ha molta gent que ha deixat la vida, la pell, la família, la salut i ha passat anys a la presó per aconseguir uns Països Catalans lliures". En aquest sentit, ha explicat que "nosaltres simplement el que fem és agafar el seu relleu, el seu testimoni i portar-lo dins del Parament". "Som un projecte que fa molts anys que camina i que ha sigut clau perquè actualment parlem d'independència al Principat", afegeix.

"Acabarem esborrant la frontera"

En l'entrevista, Salellas es mostra convençut que "acabarem esborrant la frontera" que separa la Catalunya nord de la del sud. "Sabem que la realitat és de les més complicades en l'àmbit nacional, però som optimistes, sempre hem tingut una relació molt directa i propera que ha esborrat la frontera a la pràctica", apunta.

Salellas també afirma que les consultes independentistes i la manifestació de la Diada "han marcat un punt i a part en la història del Principat" i creu que la millor manera de visualitzar-ho és "que una opció com la CUP sigui visible al Parlament".

Anteriors entrevistes:

David Fernàndez: Primer bloc, segon i tercer.

Antonieta Jarne: Primer bloc i segon bloc.

Primera part de l'entrevista a Lluc Salellas:

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La paraula que va trencar el silenci
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid