Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Denunciar la repressió
El «Cant dels ocells per la llibertat» arriba a les 450 concentracions a Palma

La iniciativa manté viva, des de l’octubre del 2017, la denúncia de la repressió de l’Estat espanyol i la solidaritat amb les persones represaliades.

21/08/2026 Drets i Llibertats

Els Cantaires per la Llibertat han celebrat aquest dijous 20 d’agost la concentració número 450 davant l’Ajuntament de Palma, a la plaça de Cort. Una dotzena de persones, acompanyades de llaços grocs i estelades, han tornat a cantar per denunciar la repressió espanyola i mostrar la solidaritat amb les persones represaliades.

La iniciativa va començar l’octubre del 2017, arran de l’empresonament de Jordi Cuixart i Jordi Sànchez. Des d’aleshores, el grup s’ha congregat cada setmana per interpretar El cant dels ocells i altres cançons vinculades a la llibertat i la defensa dels drets nacionals.

Després de 450 setmanes, la convocatòria continua ocupant la plaça de Cort com un acte de perseverança i memòria. Més enllà dels canvis polítics i de la desaparició progressiva de la qüestió repressiva de l’agenda pública, els cantaires mantenen el compromís de no normalitzar-ne les conseqüències.

La trobada número 450 reafirma així la voluntat de continuar fent visible, des de Mallorca, que la repressió contra l’independentisme afecta el conjunt dels Països Catalans i que la solidaritat amb les persones represaliades continua viva.

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
  7. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  8. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  9. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  10. Les biblioteques de Barcelona tanquen l’estiu de vaga denunciant «repressió sindical» i exigint dimissions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid