Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Entrevista
«Som l'alternativa de l'esperança i la il·lusió»

Publiquem el segon i últim bloc a l'entrevista en vídeo a Lluc Salellas, candidat de la CUP-AE per la demarcació de Girona

21/11/2012 Política

Lluc Salellas, candidat de la CUP-Alternativa d'Esquerres (CUP-AE) per la demarcació de Girona, tria la paraula "fermesa" per titular el projecte que encapçala. Desprèn energia: "Som aquells que no es doblegaran. Lluitarem fins al final per aconseguir els nostres objectius. Que intentin el que vulguin perquè no ens aturaran".

Fa aquestes declaracions al segon i últim bloc de l'entrevista a Llibertat.cat on presenta la CUP-AE com "l'alternativa de l'esperança i la il·lusió". "Davant d'aquells que ens han portat al fracàs, toca l'alternativa de la justícia social i la independència nacional", afirma.

Salellas considera que les forces polítiques que hi ha ara representades al Parlament "s'han dedicat a gestionar les engrunes de l'estat espanyol i del sistema" i deixa clar que la CUP-AE no hi va a gestionar. "Anem allà a facilitar que hi hagi les condicions perquè en un futur proper hi pugui haver una ruptura democràtica amb els estats espanyol i francès i un sistema que ens encadena a nivell econòmic". "Anem a portar la veu del poble a dins del Parlament i a facilitar que hi hagi una ruptura més aviat que tard".

El candidat gironí es mostra confiat que la CUP-AE a les comarques nord-orientals farà uns "molt bons resultats" perquè "la gent ens demanava que portéssim tota la feina municipal al Parlament".

Anteriors entrevistes:

David Fernàndez: Primer blocsegon i tercer.

Antonieta Jarne: Primer bloc i segon bloc.

Lluc Salellas: Primer bloc.

Segona part de l'entrevista a Lluc Salellas:

Valora
Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  3. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  4. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  5. Fa un any que ens va deixar l'amic i company Joan Rocamora i Aguilera
  6. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  7. Manifestació a Badalona contra el desallotjament més gran de Catalunya: 400 persones poden acabar al carrer d'un sol cop
  8. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
  9. Primer avís seriós a Illa i a la consellera Niubó
  10. Reclamen l’aturada de tots els projectes en zones inundables
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid