Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Entrevista
«Som l'alternativa de l'esperança i la il·lusió»

Publiquem el segon i últim bloc a l'entrevista en vídeo a Lluc Salellas, candidat de la CUP-AE per la demarcació de Girona

21/11/2012 Política

Lluc Salellas, candidat de la CUP-Alternativa d'Esquerres (CUP-AE) per la demarcació de Girona, tria la paraula "fermesa" per titular el projecte que encapçala. Desprèn energia: "Som aquells que no es doblegaran. Lluitarem fins al final per aconseguir els nostres objectius. Que intentin el que vulguin perquè no ens aturaran".

Fa aquestes declaracions al segon i últim bloc de l'entrevista a Llibertat.cat on presenta la CUP-AE com "l'alternativa de l'esperança i la il·lusió". "Davant d'aquells que ens han portat al fracàs, toca l'alternativa de la justícia social i la independència nacional", afirma.

Salellas considera que les forces polítiques que hi ha ara representades al Parlament "s'han dedicat a gestionar les engrunes de l'estat espanyol i del sistema" i deixa clar que la CUP-AE no hi va a gestionar. "Anem allà a facilitar que hi hagi les condicions perquè en un futur proper hi pugui haver una ruptura democràtica amb els estats espanyol i francès i un sistema que ens encadena a nivell econòmic". "Anem a portar la veu del poble a dins del Parlament i a facilitar que hi hagi una ruptura més aviat que tard".

El candidat gironí es mostra confiat que la CUP-AE a les comarques nord-orientals farà uns "molt bons resultats" perquè "la gent ens demanava que portéssim tota la feina municipal al Parlament".

Anteriors entrevistes:

David Fernàndez: Primer blocsegon i tercer.

Antonieta Jarne: Primer bloc i segon bloc.

Lluc Salellas: Primer bloc.

Segona part de l'entrevista a Lluc Salellas:

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  9. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid