Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Entrevista
«Som l'alternativa de l'esperança i la il·lusió»

Publiquem el segon i últim bloc a l'entrevista en vídeo a Lluc Salellas, candidat de la CUP-AE per la demarcació de Girona

21/11/2012 Política

Lluc Salellas, candidat de la CUP-Alternativa d'Esquerres (CUP-AE) per la demarcació de Girona, tria la paraula "fermesa" per titular el projecte que encapçala. Desprèn energia: "Som aquells que no es doblegaran. Lluitarem fins al final per aconseguir els nostres objectius. Que intentin el que vulguin perquè no ens aturaran".

Fa aquestes declaracions al segon i últim bloc de l'entrevista a Llibertat.cat on presenta la CUP-AE com "l'alternativa de l'esperança i la il·lusió". "Davant d'aquells que ens han portat al fracàs, toca l'alternativa de la justícia social i la independència nacional", afirma.

Salellas considera que les forces polítiques que hi ha ara representades al Parlament "s'han dedicat a gestionar les engrunes de l'estat espanyol i del sistema" i deixa clar que la CUP-AE no hi va a gestionar. "Anem allà a facilitar que hi hagi les condicions perquè en un futur proper hi pugui haver una ruptura democràtica amb els estats espanyol i francès i un sistema que ens encadena a nivell econòmic". "Anem a portar la veu del poble a dins del Parlament i a facilitar que hi hagi una ruptura més aviat que tard".

El candidat gironí es mostra confiat que la CUP-AE a les comarques nord-orientals farà uns "molt bons resultats" perquè "la gent ens demanava que portéssim tota la feina municipal al Parlament".

Anteriors entrevistes:

David Fernàndez: Primer blocsegon i tercer.

Antonieta Jarne: Primer bloc i segon bloc.

Lluc Salellas: Primer bloc.

Segona part de l'entrevista a Lluc Salellas:

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  3. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  4. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  5. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  6. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  7. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  8. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  9. Mor Josep Vilarasau i Salat
  10. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid