Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Entrevista
«Som l'alternativa de l'esperança i la il·lusió»

Publiquem el segon i últim bloc a l'entrevista en vídeo a Lluc Salellas, candidat de la CUP-AE per la demarcació de Girona

21/11/2012 Política

Lluc Salellas, candidat de la CUP-Alternativa d'Esquerres (CUP-AE) per la demarcació de Girona, tria la paraula "fermesa" per titular el projecte que encapçala. Desprèn energia: "Som aquells que no es doblegaran. Lluitarem fins al final per aconseguir els nostres objectius. Que intentin el que vulguin perquè no ens aturaran".

Fa aquestes declaracions al segon i últim bloc de l'entrevista a Llibertat.cat on presenta la CUP-AE com "l'alternativa de l'esperança i la il·lusió". "Davant d'aquells que ens han portat al fracàs, toca l'alternativa de la justícia social i la independència nacional", afirma.

Salellas considera que les forces polítiques que hi ha ara representades al Parlament "s'han dedicat a gestionar les engrunes de l'estat espanyol i del sistema" i deixa clar que la CUP-AE no hi va a gestionar. "Anem allà a facilitar que hi hagi les condicions perquè en un futur proper hi pugui haver una ruptura democràtica amb els estats espanyol i francès i un sistema que ens encadena a nivell econòmic". "Anem a portar la veu del poble a dins del Parlament i a facilitar que hi hagi una ruptura més aviat que tard".

El candidat gironí es mostra confiat que la CUP-AE a les comarques nord-orientals farà uns "molt bons resultats" perquè "la gent ens demanava que portéssim tota la feina municipal al Parlament".

Anteriors entrevistes:

David Fernàndez: Primer blocsegon i tercer.

Antonieta Jarne: Primer bloc i segon bloc.

Lluc Salellas: Primer bloc.

Segona part de l'entrevista a Lluc Salellas:

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  3. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  7. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  8. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  9. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  10. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid