Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió 12-O
Detenen un independentista i retenen 30 persones més al Casal Sala i Font de Badalona

La policia local ha detingut el conegut independentista Joan Carles Is. al Casal Antoni Sala i Font de Badalona, després de participar en un festa contra la Hispanitat - Antiavalots del grup Omega han retinguts fins 30 persones dins del Casal i han generat moments de molta tensió

13/10/2012 Drets i Llibertats

Aquest dissabte, pocs minuts després del a mitjanit, han detingut el conegut independentista Joan Carles Is., militant del MDT i de la CUP de Badalona, al Casal Antoni Sala i Font de Badalona.

La detenció ha estat practicada per membres de la policia local de Badalona pertanyents al grup Omega al Casal Antoni Sala i Font de Badalona, després que l'independentista participés juntament amb altres companys en un festa contra la Hispanitat.

Segons ha pogut saber Llibertat.cat, la detenció ha estat violenta i els agents haurien provocat lesions a l'independentista badaloní detingut. A tres quarts d'una els antiavalots encara eren davant del casal.

Paral·lelament, una trentena de persones han estan retingudes dins del casal independentista de Badalona per la Brigada mòbil Omega de la policia local. Els antiavalots han carregat contra les persones que es trobaven al local.

Es dóna la circumstància que Joan Carles Is. ja havia estat detingut per agents de paisà dels Mossos d'Esquadra per haver participat com a piquet durant la darrera vaga general. Unes detencions que es van fer extensives a altres millitants de la CUP de Badalona.

Durant l'any  2004 la policia local de Badalona va originar diversos conflictes amb membres del Casal independentista Antoni Sala i Font. Concretament va agredir uns socis del casal que acabaven de fer una paella.

Aquesta situació de persecució política dels independentistes badalonins s'ha agreujat des que és alcalde el responsable del PP Xavier García Albiol, destacat per les seves manifestacions xenòfobes.

Concentració a les 9h davant la comissaria

Joan Carles Is. ha passat la nit als calabossos de la comissaria de Badalona després de la irrupció de la policia local al casal independentista badaloní. La policia local l'ha traslladat pels volts de les quatre de la matinada a la comissaria dels Mossos, on s'ha convocat una concentració a les 9 del matí per demanar-ne la llibertat.

Durant tota la matinada hi ha hagut gent concentrada a la comissaria de la Guàrdia Urbana i després dels Mossos en solidaritat amb el represaliat. Finalment ha sortit en llibertat, als volts de les 10h del matí.

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  4. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  5. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  8. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid