Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP afirma que “l’únic violent a Badalona és en García Albiol”

Aquest migdia en roda de premsa, la CUP de Badalona ha afirmat que “l’únic violent a Badalona és en García Albiol” contestant així a les declaracions del president de PP d'aquesta ciutat on criminalitzava a la formació independentista. El membre de la CUP, Marc Sallas ha recordat de les agressions de García Albiol a un manifestant a Martorell i les amenaces que va realitzar a l’AJB per les quals es va iniciar un procés judicial.

20/12/2007 15:32 Política
06 ppbadalona2 1801 06 ppbadalona2 1801
Sergi Caravaca i Fernàndez, membre de la CUP, ha denunciat l’actitud del PP en demanar que el govern local de Badalona insti a la Fiscalia a investigar el darrer acte públic de la CUP, emmarcat dins la Campanya ”Escac al Rei, Escac a Espanya, construïm la República dels Països Catalans” i a prohibir la cessió d’espais públics a la nostra organització.

Tot seguit, Marc Sallas i Batlle ha denunciat que les declaracions “d’aquest sinistre personatge” són un atac a la llibertat d’expressió pròpies de l’actitud violenta i les pràctiques feixistes de Garcia Albiol. Sallas ha recordat les agressions a un manifestant a Martorell i les amenaces a l’AJB per les quals es va iniciar un procés judicial.
 
Per tot això, els membres de la CUP demanaran “al Ple de demà [divendres 21] que rebutgi les afirmacions i propostes del senyor Albiol” que amenacen directament la llibertat d’expressió i que s’emmarquen, segons Sallas, dins la campanya d’atac contra l’independentisme en general i la CUP en particular.

A més, Caravaca ha denunciat que amb el vídeo de la campanya de les eleccions municipals i les declaracions xenòfobes de Garcia Albiol el PP fomenta d’una manera clara la violència a Badalona. 
 
 

Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  5. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  8. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  9. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  10. Berga homenatja mossèn Josep Armengou cinquanta anys després de la seva mort
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid