Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
Treballadors de la cultura signen un comunicat de suport a l’ANC

Els signants, més d’un centenar, volen col·laborar-hi per tal que la independència “sigui una realitat el 2014”

14/04/2012 Política
El món de la cultura ha volgut mostrar el seu suport a l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), a través d’un comunicat que defensa que la constitució del moviment “és una de les notícies més esperançadores” dels darrers temps. 142 treballadors de la cultura dels Països Catalans, entre els que hi ha l’Oriol Izquierdo, escriptor i professor a la URL; el Jaume Sobrequés, director del Centre d’Història Contemporània de Catalunya; i el Xavier Solà, director i presentador de "La Nit dels Ignorants, 2.0”, entre d’altres, han signat el text.

Al comunicat, els signants avalen l’objectiu de l’ANC de “construir un nou estat d’Europa” a través d’un “full de ruta molt clar”, i en valoren “el fet que sigui un moviment, de base àmplia i transversal, que es proposi d’incidir sobre el conjunt de la societat catalana i també sobre l’acció política i les institucions vigents per tal d’atènyer, per la via democràtica, la independència de Catalunya a curt termini”.

Els 142 treballadors del món de la cultura conclouen l’escrit desitjant que la fita “sigui una realitat el 2014” i manifesten la seva predisposició a “contribuir-hi activament des dels àmbits d’actuació professional més propers”.
Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  3. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  4. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  5. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  6. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  7. Mor Josep Vilarasau i Salat
  8. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  9. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  10. Batista i Roca reivindicava el 1976 la continuïtat de la Generalitat i la llibertat nacional de Catalunya
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid