Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
Elecció del nou Secretariat Nacional de l’ANC

Els adherits podran votar a una setantena de seus electorals repartides pel territori

31/03/2012 Política
Sergi López Sergi López | Autor: Arxiu
Aquest dissabte,  els més de 4.000 membres de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) estan cridats a votar el nou Secretariat Nacional, que estarà composat per 75 membres. Una tercera part (25) tindran la consideració de membres de representació nacional i seran escollits pel vot total dels membres de l’Assemblea, mentre que dues terceres parts (50) tindran la consideració de membres de representació territorial de la seva Regió i seran votats pels membres d’aquesta regió.

Les votacions es duran a terme a una setantena de seus electorals repartides pel territori, i hi tindran dret a vots els inscrits a l’ANC fins l’1 de març. El nou Secretariat que sorgeixi de la jornada serà l’encarregat de coordinar i tirar endavant, juntament amb les assemblees sectorials i territorials, el full de ruta previst pel moviment, que va ser aprovat el passat 10 de març en l’assemblea constituent celebrada al Palau Sant Jordi.

D’altra banda, totes aquelles assemblees territorials que hagin decidit no ratificar el seu secretariat territorial, podran votar-lo el mateix dia 31.

 
Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La paraula que va trencar el silenci
  5. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  6. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  9. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  10. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid