Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
TMB
Treballadors de bus i metro es manifesten a Barcelona

Protesten contra les retallades salarials que els imposta la direcció de TMB

26/01/2012 Res-pública
Uns 3.000 treballadors de bus i metro de Barcelona (TMB), segons la CGT, s'han manifestat aquest dijous al matí a Barcelona en contra de les retallades laborals i la direcció de l'empresa. La mobilització continuarà aquesta tarda, quan es realitzarà una segona assemblea i manifestació dels treballadors del torn de matí a Plaça Universitat.

Aquest matí, els manifestants han tallat la Gran Via a l’altura de Plaça Universitat per demanar que marxi tot l’equip directiu de TMB, a qui consideren culpable de la mala gestió i per mostrar el seu rebuig absolut al "xantatge" de la direcció contra els treballadors, que els ha posat un ulitmàtum: O ERO o retallada salarial i laboral.

Més tard, han marxat pel centre de la ciutat fins arribar a Plaça Sant Jaume on han sortit diferents treballadors i sindicalistes a mostrar la seva decisió per lluitar en la defensa del transport públic. Els treballadors han repetit que és l’assemblea qui ha de decidir com i quan es fan les coses i que els comitès d’empresa de bus i metro només els representen i que no poden prendre decisions per ells.

A més, ha sortit la proposta de fer una aturada el proper 27 de febrer, coincidint amb el primer dia del Congrés Mundial de Móbils, que se celebra a la Fira de Plaça Espanya.
Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  8. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  9. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid