Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANC
"Vic per la Independència" es constituirà el 30 de gener

La gestora de Vic per la Independència, que es va constituir el 12 de desembre, ha iniciat el procés constituent de la plataforma de Vic per la Independència. Els membres de la gestora gestionaran i validaran el procés de constitució prevista pel 30 de gener.

08/01/2012 Política
De moment ha fet una crida al conjunt de la ciutadania, a les entitats d’àmbit cultural, econòmic, polític, esportiu i social, a les persones que han col·laborat en projectes i activitats com les consultes del 13D, el Lipdub per la Independència, la Marxa dels vigatans... a participar en aquest procés per tal de donar la màxima legitimitat als representants de la ciutat a l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), l’organisme que ha de definir el full de ruta cap a l’Estat propi.

L’Assemblea local de Vic neix a partir de la multitudinària presentació a l’Atlàntida d’Osona per la Independència, que es va celebrar el setembre passat i que va comptar amb la participació de Ricard Torrents, Lluís Llach i el Dr. Jordi Folch.

Els membres de la Gestora són: Jordi Ponsa, Eloi Planas, Aristarc Claramunt, Àngel Amargant, Carme Vilaró, Enric Sánchez, Ignasi Puig, Jesús Planchart, Jordi Sans, Santi Collell i Susagna Roura.
 
Valora
Rànquings
  1. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  2. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  3. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  4. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  5. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  6. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  9. Entitats ecologistes denuncien una “campanya de criminalització” contra Collserola
  10. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid