Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
EI
Es constitueix l'Assemblea de l'Esquerra Independentista de la Garrotxa

L'AEIG vol esdevenir un espai de confluència dels moviments cívics i populars al voltant del projecte de l'Esquerra Independentista

22/11/2011 Política
Diversos independentistes garrotxins han impulsat l'Assemblea de l'Esquerra Independentista de la Garrotxa (AEIG), un col·lectiu format per un grup de veïns de la comarca que volen engegar un nou projecte de treball conjunt.

Segons expliquen els promotors, l'assemblea és oberta a tothom, democràtica, transparent i "amb voluntat d'articular la unitat popular com a espai útil per totes aquelles persones i col·lectius amb voluntat transformadora que lluiten per la llibertat nacional i social dels Països Catalans des de la Garrotxa". A més, volen esdevenir un espai de confluència dels moviments cívics i populars al voltant del projecte de l'Esquerra Independentista.

D'altra banda, l'assemblea de l'esquerra independentista de la Garrotxa té la voluntat d'incentivar espais de debat, de reivindicació nacional, social i d'acció política. En aquest sentit, celebrarà un debat pel dia 10 de desembre a Montagut sobre quin ha de ser el futur de l'Alta Garrotxa des del punt de vista mediamental i col·laborarà amb els tradicionals actes contra la constitució espanyola que organitza l'assemblea de Maulets de la comarca i que enguany tindrà lloc el 5 de desembre a Argelaguer.
Valora
Rànquings
  1. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  2. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  5. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  8. La lluita contra l’especulació urbanística que amenaça el jardí històric de Ca l’Arnús Badalona
  9. La Fundació Reeixida presenta a Rubí, el llibre: Una Vida per Catalunya, de Jaume Martínez Vendrell
  10. Pensar i fer (3). Història i potencialitat de la lluita nacional-popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid