Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Finançament
Clam popular al País Valencià per un finançament just

La Crida pel Finançament ha estat ben present a les manifestacions que s'han fet a Alacant, Castelló i València, amb unes reivindicacions clares i entenedores i democràtiques: "Volem les claus de la caixa".

21/11/2021 Política

La Plataforma per un Finançament Just ha aconseguit mobilitzar milers persones aquest dissabte pels carrers València, Castelló i Alacant per exigir al govern espanyol un finançament just per al País Valencià, després de quatre anys sense aconseguir el canvi de model des de la gran mobilització del 2017.

La Crida pel finançament s'ha sumat a la convocatòria unitària que reivindica el canvi del sistema de finançament autonòmic que maltracta al País Valencià. Ho ha fet amb pancarta pròpia i amb un bloc unitari de les organitzacions que hi formen part. Aquesta plataforma fou la primera en proposar una gran manifestació que traguera al carrer la reivindicació de la necessitat per als valencians i les valencianes de gestionar de manera directa els nostres impostos i inversions i la fi de l’espoli fiscal, reivindicant la sobirania fiscal per al País Valencià.

Encara que la Crida no forma part de la plataforma "Per un finançament just", entén que "no ens podem permetre no eixir als carrers del nostre país per, encara que amb matisos, reivindicar el final d’un sistema que empobreix els Valencians I les valencianes".

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  5. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  8. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid