Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Explosió d’IQOXE
Més de 60 entitats s'adhereixen al manifest “Som Territori, la impunitat s’ha acabat” de la Plataforma Cel Net

Un mes després de l’explosió d’IQOXE, que va causar 3 morts i diversos ferits, des de la Plataforma Cel Net s’ha fet una crida a les entitats del Camp de Tarragona a mobilitzar-se. La iniciativa es presentarà públicament aquest divendres 14 de febrer en una roda de premsa amb representants de la Plataforma Cel Net i de les diferents entitats adherides

13/02/2020 Territori

n mes després de l’explosió d’IQOXE, que va causar 3 morts i diversos ferits, des de la Plataforma Cel Net s’ha fet una crida a totes les entitats del Camp de Tarragona a mobilitzar-se per defensar les vides, els drets de la població i el territori davant la impunitat de les empreses petroquímiques. 

Sota el nom de “Som Territori. La impunitat s’ha acabat”, el passat dilluns es va fer públic un manifest signat fins a dia d’avui per 62 entitats. La resposta ha estat molt diversa i s’hi han unit entitats de l’àmbit cultural, ecologistes, associacions de veïns/es, lleure educatiu, estudiantils, entre d’altres. Aquesta diversitat així com les mobilitzacions de l’últim mes liderades per diferents associacions i sindicats, demostra que la situació preocupa a la població que exigeix respostes i canvis.  

La demanda més clara es dirigeix a la Generalitat de Catalunya. En el manifest es recullen un llistat de mesures necessàries i urgents per garantir la transparència, seguretat, minimització de l’impacte del complex petroquímic i una nova legislació que protegeixi a la població per sobre dels interessos de les empreses. 

La convocatòria segueix oberta a noves adhesions. El manifest així com les entitats adherides (que s’actualitzen cada dia)  es poden consultar a la web de la Plataforma: http://celnet.cat/manifest.html

El proper divendres 14 de febrer, a les 12h tindrà lloc una roda de premsa on hi participaran representants de la Plataforma Cel Net i de les diferents entitats adherides. 

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. 13 anys sense en Toni Lecha
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  7. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  8. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  9. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
  10. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid