Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Vaga General
La I-CSC prepara una nova Vaga General a Catalunya

La Intersindical-CSC ha registrat al departament de Treball un preavís per convocar una nova Vaga General entre els dies 10 i 16 d'octubre

06/10/2017 Economia

Segons ha recollit els diaris El Periódico i Ara.cat, la Intersindical-CSC ha registrat al departament de Treball un preavís per convocar una nova vaga general, tal i com es va fer dies abans del Referèndum de l'#1O en previsió de la repressió i de la proclamació de la independència per part del Govern català.

El sindicat independentista ha plantejat aquest cop la Vaga General d'una setmana, entre els dies 10 i 16 d'octubre. En medis sindicals hi ha el convenciment que la CGT i la IAC (amb una important presència a Ensenyament -USTEC- i l'administraicó) també s'hi afegirien a la convocatòria.

Gran part dels sindicats van sumar-se a la vaga contra la repressió policial durant el referèndum, i a darrera hora la UGT i CCOO van secundar l'aturada general de país convocada per la Taula per la Democràcia, tot i que en el cas d'aquests dos grans sindicats la implicació organitzativa en la mobilització va ser minsa i recollida.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La màfia castellana
  4. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  6. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  7. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid