Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
model de pais
Ens prenen la terra, ens prenen la vida
08/07/2025 El Davantal

Ja n’hi ha prou. Aquest govern no governa, especula. No defensa el país, el ven. La nova llei urbanística de PP i Vox és una indecència: obre la porta a construir en sòl rústic, a urbanitzar fins al darrer pam de terra, com si les Illes fossin un negoci de temporada.

Amb el territori col·lapsat, amb el jovent expulsat, amb l’aigua escassa i els preus pels núvols, què fan? Regalen el sòl als de sempre. Als que viuen de destruir. Als que s’omplen les butxaques mentre ens condemnen a viure en un decorat car, brut i inhabitable.

No és només una llei. És una agressió. Un insult. Una clatellada a totes les lluites que han defensat la terra. Una bufetada als qui volen viure aquí amb dignitat.

Ens volen callats, rendits, resignats. Però no ens callarem. No cedirem ni un metre. No farem de figurants en el seu resort.

Qui estima aquesta terra, la defensa. I avui, defensar-la és plantar cara. Amb el crit, amb el cos i amb la desobediència.

Valora
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  5. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  10. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid