Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La fiscal Magaldi investiga l'expulsió de policies d'hotels, per "delicte d'odi"

Fa uns mesos, durant el judici del 9N, Magaldi va ordenar a la fiscalia estudiar obrir diligències contra un jove que presumptament va córrer cap a ella i la va insultar al crit de "feixista de merda, ves-te'n de Catalunya".

03/10/2017 Drets i Llibertats

La Fiscalia Provincial de Barcelona Ana Magaldi ha ordenat obrir una investigació per un possible delicte d'odi i discriminació en els casos d'expulsió dels agents de la Guàrdia Civil i la policia espanyola dels hotels de Calella i Pineda de Mar. D'altra banda la fiscalia avala que actuació policial contra 1-O "no va afectar la convivència".

Fa uns mesos, durant el judici del 9N, Magaldi va ordenar a la fiscalia estudiar obrir diligències contra un jove que presumptament va córrer cap a ella i la va insultar al crit de "feixista de merda, ves-te'n de Catalunya". Casualment Magaldi -que forma part de la conservadora Associació de Fiscals i que en alguna ocasió s'ha negat a contestar als mitjans de comunicació en català quan fa rodes de premsa a Catalunya- és descendent d’una família italiana instal·lada a Girona el segle passat que va intentar estendre el feixisme per la ciutat de l’Onyar. Segons un article publicat a la Revista de Girona titulat "La immigració italiana a Girona entre els anys 1852 i 1936" Giuseppe Magaldi, que s’havia afiliat al Partit Nacional Feixista, no tenia gaire predicament entre els gironins i segurament per aquest motiu la secció gironina del partit feixista estava formada gairebé exclusivament per la família Magaldi (Giovanni di Giuseppe Magaldi, Giuseppe di Giovanni Magaldi, Salvatore di Antonio Magaldi, Maddalena i Maria Magaldi).

Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. El migdia del 7-F: el sentit polític d’una protesta
  3. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  4. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  5. El migdia del 7-F concentra el gruix de la mobilització independentista
  6. Arles obre el cicle de les Festes de l’Ós al Vallespir amb una gran participació popular
  7. El 7F, Poble Lliure reclama la independència per convicció i denuncia l’autonomisme per responsabilitat
  8. El col·lapse d'un model ferroviari al servei del capital i la colonització
  9. Antoní Massagué i Mas (1947-2000)
  10. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid