Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluites veïnals
Desallotjada una casa ocupada que reivindiquen diverses entitats de Vallcarca

Fa unes setmanes l'Ajuntament de Barcelona va ordenar tapiar aquesta finca per per evitar-ne l’ocupació, i avui ha estat desallotjada

23/02/2015 Res-pública

La Guàrdia Urbana de Barcelona ha desallotjat aquesta tarda una casa que es va ocupadar dissabte passat, al carrer de l'Argentera, 24 del barri de Vallcarca (districte de Gràcia, a Barcelona). Es tracta d'una casa de propietat municipal des d'una permuta en el pla de transformació urbanística de l'avinguda.

Aquesta tarda-vespre un centenar de persones s'hi han manifestat al davant en protesta per l'acció de desallotjament ordenada per l'Ajuntament.

La reivindicació de la casa com a ús veïnal formava part de la protesta contra el desallotjament. Es tracta d'una de les reivindicacions que hi ha sobre la taula en el procés participatiu del barri. Una reivindicació que compta amb el suport d'entitats, que reclamen que la finca es restauri i que formi part dels serveis per al barri.

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. De la Franja a Alacant
  3. Fa 7 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  4. Convoquen una concentració a Calonge contra la presència de l'exèrcit espanyol
  5. Decepcions polítiques, una constant en la història
  6. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  7. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  8. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  9. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
  10. Barcelona acull una conferència internacional sobre l'aviació i el turisme massiu amb vista sobre l'expansió de l'aeroport d'El Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid