Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ESCÒCIA
Caciquisme britànic a Escòcia

La policia escocesa ha detectat que alguns ciutadans escocesos estan subhastant el seu vot del referèndum d’independència per eBay perquè altres persones puguin votar per ells, segons la decisió que prengui el comprador. S’ha de tenir en compte que la campanya del NO disposa de més diners que la del Sí i per tant “podria comprar més vots”.

02/09/2014 Internacional
Caciquisme britànic a Escòcia. Un significatiu nombre de ciutadans escocesos estan venent o subhastant el seu vot a eBay per al proper referèndum independentista escocès del 18 de setembre. Els venedors han aconseguit col·locar alguns vots per una forquilla que va des d'1 lliura fins a 10 lliures. Segons la televisió escocesa STV, la policia es troba investigant la comercialització dels vots. S’ha de tenir en compte que la campanya del NO disposa de més diners  que la del Sí i per tant “podria comprar més vots”.

Un usuari de Glasgow reconeix haver venut el seu vot per una lliura i va prometre votar el que el licitador volgués.  E-bay va eliminar el "producte" després que STV es posés en contacte amb la policia i la comissió electoral escocesa.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. El Parc Natural del Cap de Creus sanciona l’empresa constructora d’un hotel a Cadaqués
  3. La Coordinadora Antimonarquica de Comarques Gironines convoca a una manifestació a la plaça del Vi
  4. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  6. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines segueix amb la seva campanya de boicot a les empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  7. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  8. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  9. El fiasco de la “Transició modèlica”: 50 anys després, la impunitat persisteix
  10. 12 anys sense en Toni Lecha
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid