Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Memòria històrica
Commemoració del 75è aniversari de l’exili republicà (1939-2014)

El dissabte 26 d’abril s’organitza aquesta sortida cultural i d’homenatge en el 75è aniversari de l’exili republicà

18/04/2014 Història
Commemoració del 75è aniversari de l'exili republicà, 1939-2014 Commemoració del 75è aniversari de l'exili republicà, 1939-2014
Setanta-cinc anys després de la desfeta davant l'exèrcit feixista, el Memorial Democràtic i el Museu Memorial de l’Exili, amb la col·laboració de la revista Sàpiens i del Memorial del Camp de Ribesaltes, han organitzat  un acte commemoratiu d’aquells fets tan transcendents per al nostre país. Aquest acte vol ser alhora un homenatge a totes les persones que van viure aquelles circumstàncies dramàtiques.

L’acte commemoratiu del 75è aniversari de l’exili republicà aplega un seguit de conferències sobre la fi de la Guerra Civil i l’exili que es complementen amb una visita guiada a l’exposició permanent del Museu Memorial de l’Exili i una visita comentada, amb la participació de testimonis, al camp d’internament de Ribesaltes.

Les Inscripció són gratuïtes, però s'ha anunciat que les places són limitades. (Amb servei gratuït d’autobús Barcelona-Girona MUME-Ribesaltes i tornada).
Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  7. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid