Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CORRUPCIÓ GOVERNAMENTAL
Un Google Maps recull els casos de corrupció política a l'Estat espanyol
03/03/2012 Res-pública
Un GoogleMap interactiu amb una denúncia de la corrupció existent a l'Estat espanyol recorre la xarxa a través dels mails. Aquest mapa, pendent d'ampliar, mostrar un conjunt de casos de corrupció política amb indicacions de les persones implicades i condemnades per corrupció (tràfic d'influències, prevaricació, cobraments de comissions, etc.) dels diferents territoris de l'Estat. També assenyala els partits polítics d'aquests condemnats per corrupció (en què destaquen el PP i el PSOE al País Valencià i les Illes, i CiU, PP i PSC al Principat).

Clicant damunt de cada imatge del mapa apareix una descripció del cas de corrupció, la persona processada o condemanda i el partit polític del règim de què forma part.

Aquest mapa, que recull un total de 129 casos de corrupció política sonats, resta pendent d'ampliar. Pel que fa als Països Catalans només en recull 19 casos, però no té en compte, per exemple, tota la xarxa de corrupció existent al voltant de l'Ajuntament de Barcelona i el relacionats amb el Palau de la Música i el Cas Millet, per posar alguns exemples.


Casos de corrupció política als Països Catanans recollits en aquest Google Maps

1) Francisco Camps (PP), País Valencià, IMPUTAT Cas Gürtel

2) Ricard Costa (PP), País Valencià , IMPUTAT Cas Gürtel.

3) Xicu Tarres (PSOE), Balears IMPUTAT Cas Eivissa.

4) Ferran Falcó (CiU), Barcelona, IMPUTAT Cas Adigsa.

5) Marc Moreno (ERC), Vilaller, Alta Ribagorça, IMPUTAT corrupció urbanística.

6) Esteve Ferran (UTpS), Salou, Tarragonès, IMPUTAT delictes diversos

7) Antoni Banyeres (NSP), Salou, Tarragonès, IMPUTAT delictes diversos.

8) Jose Joaquin Ripoll (PP), Alacant, País Valencià, IMPUTAT Cas Brugal.

9) Carlos Fabra (PP), Castelló, País Valencià, IMPUTAT Cas Fabra.

10) Jaume Matas (PP), Balears, IMPUTAT, Cas Palma Arena.

11) Juan José Rubio (ATC), Zarra, País Valencià, IMPUTAT delictes urbanístics.

12) Pedro Angel Hernández (PP), Parlament Valencià, IMPUTAT tràfic d'influències.

13) Miguel Uroz (PSC) Querol, Alt Camp, IMPUTAT corrupció urbanística, tràfic d'influències, ús d’influència privilegiada.

14) Josep Marí Ribas (PSOE) Sant Josep de sa Talaia, Eivissa, IMPUTAT cobrament de comissions en adjudicació d'obres.

15) Luis Díaz-Alperi (PP) Parlament Valencià, Alacant, IMPUTAT prevaricació.

16) Jorge Bellver (PP) Parlament Valencià, IMPUTAT prevaricació.


 
Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  5. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  6. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  7. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  10. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid