Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Investiguen si Rita Barberá també està implicada en el cas Gürtel

El Tribunal Superior de Justícia de Madrid (TSJM) vol investigar l'etapa en què l'alcaldessa de València va ser presidenta de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP). Per fer-ho ha demanat la col·laboració del FEMP perquè l'ajudi a analitzar documents de l'època en la qual Barberá va presidir l'entitat, entre els anys 1999 i 2003. Durant aquesta època Álvaro de la Cruz va ser el secretari general de l'entitat. Els documents que s'investigaran podrien estar relacionats amb contractes que s'haurien adjudicat a una de les empreses de Francisco Correa, fet que ho vincularia amb el cas Gürtel, la trama corruptiva que esquitxa el PP.

10/08/2009 18:34 Política

Fonts de la FEMP han informat que funcionaris policials han lliurat aquest matí un requeriment judicial del TSJM per sol·licitar la col·laboració de la institució municipal i han negat que s'hagi produït cap registre.

Les mateixes fonts han recordat que el president de la FEMP, Pedro Castro, ja ha mostrat la seva disposició a col·laborar amb la Justícia en el que calgui, i han precisat que, de moment, no s'han portat cap document. Els documents requerits correspondrien a l'etapa 1999-2003 i podrien referir-se a contractes adjudicats per la FEMP a una de les empreses de Francisco Correa i relacionats, per tant, amb la trama madrilenya del "cas Gürtel".

Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  10. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid