Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
Els alcaldes d'Arenys de Munt i Girona encapçalen l'acte de l'ANC a Girona

L'esdeveniment comença a les 10 del matí

12/02/2012 Política
Les assembles nord-orientals de Assemblea Nacional Catalana (ANC) celebraran aquest diumenge el seu primer gran acte per la independència a Girona. Centenars de persones i desenes d'assemblees territorials s'han mobilitzat per organitzar aquest acte unitari, que està encapçalat pels alcaldes de Girona, Carles Puigdemont, com a amfitrió, i per l'alcalde d'Arenys de Munt, Josep Manel Ximenis, pel seu simbolisme i rellevància en l'avenç independentista. A més, també hi participarà l'exalcalde de Salt, Salvador Sunyer.

A més de Ximenis, a l'acte hi assisteixen altres càrrecs destacats de la CUP, els membres de la qual participen activament a l'ANC. És el cas dels portaveus de la formació a Girona i Banyoles, Jordi Navarro i Sandra Pazos, entre d’altres.

L'acte té lloc, com ja va informar Llibertat.cat, a l'Auditori-Palau de Congressos de Girona. Puigdemont farà a les deu del matí la recepció oficial als membres del Secretariat i el Consell Permanent de l'ANC i els 35 coordinadors de les territorials nord-orientals.

A més, es durà a terme una concentració a la Plaça del Vi de Girona amb castellers, gegants, grallers i altres grups de cultura popular que faran una marxa festiva a les 11 hores cap a l’Auditori-Palau de Congressos on es fa l’acte.
Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
  10. Més d’un centenar d’entitats impulsen una campanya de suport a Roger Español davant el judici per les càrregues de l’1-O
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid