Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANC
Presentació de les 35 assemblees per la Independència de les comarques nord-orientals

Ahir a les 12h a la terrassa del Museu d’Història de la ciutat de Girona

05/02/2012 Política
Ahir es van presentar  les 35 Assemblees Territorials de l’Assemblea Nacional Catalana de les comarques nord-orientals a Girona

Durant la pròxima setmana, les 35 Assemblees han organitzat una sèrie d’actes per donar a conèixer a la ciutadania què és i quin objectius té l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), la constitució formal de la qual està prevista pel proper 10 de març.
 
Per tal de preparar el camí cap a aquest procés, les Assemblees Territorials de la demarcació de Girona (Alt i Baix Empordà, Garrotxa, Gironès, La Selva i Pla de l’Estany) han treballat per difondre aquest missatge de transversalitat, obertura i democràcia que és la base del seu funcionament. L’objectiu principal de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) és aconseguir una majoria ciutadana que pressioni el Parlament per caminar cap a l’Estat Propi i la independència de Catalunya. Amb aquests actes es pretén fer ben pròxim aquest missatge a tota la ciutadania.
 
Posteriorment, Gemma Cabarrocas, membre del Comitè Organitzador, va obrir una roda de premsa per informar els mitjans de comunicació de totes les activitats lúdiques i actes que es durant a terme durant aquesta setmana. Va remarcar també la importància de l’Acte Central del diumenge dia 12 de febrer a l’Auditori de Girona i ha convidat a tothom a participar-ne activament.
 
L’acte havia començat amb el “Cant de la Senyera” mentre una gran senyera estelada era hissada a la torre del Museu, ben visible per tant des de la plaça Catalunya i molts altres punts de la ciutat.
Valora
Rànquings
  1. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  2. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  3. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  4. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  5. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  6. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. La maldat com a bandera
  9. Entitats ecologistes denuncien una “campanya de criminalització” contra Collserola
  10. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid