Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANC
Gran acte per la independència diumenge a Girona

Els alcaldes d'Arenys de Munt i Girona, Josep Manel Ximenis i Carles Puigdemont, participaran a l'acte

08/02/2012 Política
Les assemblees de la demarcació de Girona de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) celebraran un gran acte per la independència aquest diumenge a l'Auditori-Palau de Congressos de Girona. Tots els partits independentistes han donat suport a la convocatòria, que comptarà també amb la presència de l'alcalde d'Arenys de Munt, Josep Manel Ximenis; l'alcalde de Girona, Carles Puigdemont i l'exalcalde de Salt, Salvador Sunyer.

Des que el passat 4 de febrer es van presentar les 35 assemblees territorials de l’ANC de les comarques nord-orientals en un acte conjunt, s'han anat concretant detalls de la jornada, que serà presentada per Txe Arana i Sergi Font i comptarà amb les intervencions dels membres del secretariat de l'ANC Àngels Folch i Núria Jàvega.

La jornada començarà a les deu del matí amb una concentració a la Plaça del Vi de Girona on hi haurà castellers, gegants, grallers, i altres grups de cultura popular, que faran una marxa festiva a les 11 hores cap a l’Auditori-Palau de Congressos on es farà l’acte. A les deu Puigdemont farà la recepció oficial als membres del Secretariat i el Consell Permanent de l'ANC i els 35 coordinadors de les territorials nord-orientals.

L'esdeveniment vol constituir l'acte central de les assembles nord-orientals de l'ANC, ja que serà la culminació d’una sèrie d’iniciatives que es realitzaran a les comarques gironines aquesta setmana. En aquest context, aquest dimarts es va constituir l’assemblea comarcal Gironès per la Independència a Vilablareix i el divendres se celebrarà un concert a la Mirona de Salt amb Mesclat, Dept i Acció Festiva.
Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  3. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
  10. 90è aniversari de l’assassinat del germans Badia
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid