Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llibres
Girona acull la presentació del llibre «Comprendre l’explotació, combatre el capitalisme» d’Antoni Puig Solé

L’acte tindrà lloc aquest dijous 5 de novembre, a les 19 h, a la seu de la Intersindical de les Comarques Gironines, amb la participació de les organitzacions que impulsen la presentació.

05/11/2026 Política

Aquest dijous 5 de novembre, a les 19 h, la seu de la Intersindical de les Comarques Gironines, situada al carrer del Camp de Mart, 3, de Girona, acollirà la presentació del llibre Comprendre l’explotació, combatre el capitalisme, d’Antoni Puig Solé, publicat per Edicions del 1979.

L'obra aborda els mecanismes d'explotació inherents al sistema capitalista i convida a reflexionar sobre les relacions entre capital i treball, les desigualtats socials i la necessitat d'organitzar-se per combatre-les.

La presentació, impulsada amb la participació de Poble Lliure, La Forja i la Intersindical, s'emmarca en la voluntat de promoure el debat i la formació política al voltant de les contradiccions del capitalisme i les alternatives de transformació social.

En un context marcat per la precarietat laboral, l'encariment de la vida i les dificultats creixents d'accés a l'habitatge, la reflexió sobre l'explotació capitalista manté tota la seva vigència.

Valora
Rànquings
  1. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  2. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  3. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  4. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  5. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  6. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  7. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  8. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  9. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  10. La CUP exigeix responsabilitats per l'incendi a l'Albera i reclama el tancament de la base militar de Sant Climent Sescebes
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid