Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la república catalana
La Columna 27 continua el seu camí cap al Parlament

Avui travessa terres empordaneses.

16/10/2025 Política

Ahir va travessar l'Albera i va arribar a Espolla en la seva cinquena etapa i aquest matí ha sortit cap a Castelló d'Empúries i arribarà entorn de les 5 de la tarda. Seran rebuts per l'alcaldessa a la Basílica de Santa Maria en un acte de benvinguda que inclourà una breu visita al temple i una recepció institucional. A continuació, els caminants pernoctaran a Castelló abans de reprendre la ruta l’endemà en direcció a Empúries i Girona.

 

Valora
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid