Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Memòria i lluita
"Un homenatge a la militància" a Blanca Serra i Puig el 28 de gener

La lluitadora independentita Blanca Serra serà objecte d'un homenatge aquest dissabte 28 de gener, a les 19.30h al Centre Cívic Tomasa Cuevas

26/01/2023 Política

Blanca Serra, lingüista, docent jubiliada i històrica militant independentista, serà homenatjada dissabte 28.

Filla de l'arqueòleg i historiador Josep de Calassanç Serra i Ràfols i germana de la historiadora Eva Serra i del lluitador independentista Josep de Calassanç Serra, pertany a una família de resistents de llarga trajectòria. Dos dels seus germans, amb qui va militar incansablement, van deixar-nos fa pocs anys.

A l'acte, organitzat per la CUP de les Corts, hi intervindran Julià de Jòdar, Gabriela Serra, August Gil Matamala, David Fernàndez, Eulàlia Reguant, Maria Sirvent, Roser Valverde i Basha Changue.

Blanca Serra ha estat una estreta col·laboradora de Llibertat.cat des fa molts anys, on escriu mensualment articles d'opinió sobre l'actualitat del moviment i del país.

 

Valora
Rànquings
  1. Empordà Dempeus crida a la mobilització contra l'allau d'iniciatives que amenacen el territtori
  2. Caminada popular reivindicativa per reclamar que no es construeixi la segona sortida de la C32 a Canet, Sant Pol i Sant Cebrià
  3. Protesta antimonàrquica a Girona contra la imposició de la imatge del rei Felip VI
  4. 100 anys d'infiltracions policials a l'independentisme català: de l'infiltrat del 1925 a Bandera Negra a l'infiltrat a Lleida descobert el 2025
  5. Vaga general per al 29 de maig!
  6. Una xaranga gironina guanya un concurs
  7. El Complot del Garraf contra la monarquia i la dictadura (1925)
  8. Blanca Serra porta la Transició a judici
  9. Presentació a Reus de la reedició del llibre de Joan Crexell i Payà, "El Complot del Garraf (1925)"
  10. Centenars de persones es manifesten contra el racisme i els desnonaments a Mataró
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid