Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Eleccions
Blanca Serra, candidata a les eleccions a l’Assemblea de Representants del Consell per la República

"Considero que l’Assemblea de Representants serà important per encarrilar el Consell per la República en el camí de ser una eina política de la nació, que superi els impediments del partidisme i es converteixi en una eina potent dins i fora de la nostra terra amb els objectius següents", segons la seva opinió.

24/10/2021 Política
Blanca Serra Blanca Serra

La històrica militant independentista, Blanca Serra i Puig ha fet un pas endavant per a presentar-se a les eleccions a l’Assemblea de Representants del Consell per la República que tindran lloc els tres últims dies d’aquest octubre. Serra ha remarcat que ho fa, "és perquè m’he fet jo mateixa una sèrie de consideracions respecte al Consell per la República i els seus objectius, les seves potencialitats i la seva viabilitat interna i externa".

És filòloga, llicenciada en Filosofia Clàssica i professora d'IES públic fins a la seva jubilació. De família republicana; ha treballat políticament, ella i el seus germans Eva i Josep de Calassanc "Calla Serra" sempre amb l'independentisme, ara en la CUP i Poble Lliure. Ha treballat en la fundació i activitats de l'Assemblea de Catalunya, les Consultes Populars sobre la Independència, la fundació i primer secretariat de l'ANC i el Consell per la República. Ha passat per 4 detencions i un temps de refugi a la Catalunya Nord i empresonament a l'antiga presó de dones de la Trinitat. Guardonada al VIII premis Pompeu Fabra (2020)

Valora
Rànquings
  1. L’època del Neronisme o el capitalisme desfermat
  2. María Luisa Gutiérrez, productora de 'La Infiltrada', fa un discurs homenatjant a la policia espanyola després de rebre un premi Goya
  3. Comunicat de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines arran de la "gira americana" de la princesa Leonor
  4. Un vídeo “descobreix” que segurament el PNV va ser el primer partit del món a donar un sentit polític a l’esvàstica
  5. Alçar-se, espolsar-se i començar a picar pedra
  6. Es constitueix "Revoltes de la Terra" per aglutinar el combat ecologista als Països Catalans
  7. Neix la Confederació Sindical d’Habitatge de Catalunya
  8. L’Ajuntament de Barcelona convoca una reunió informativa sobre la promoció pública de l’Illa Glòries
  9. Tornen de nou les mobilitzacions de pagesos que fa un any van bloquejar les principals de vies de comunicació
  10. 38 anys sense en Julià Babia "Nen"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid