Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CULTURA
Una fleca crea un tortell de Reis republicà amb caganer, fava i barretina

El tortell de Pa de Can Maula, de Fontcoberta (Pla de l'Estany), està fet amb productes de proximitat i farina ecològica

30/12/2022 Harmonies de lluita

La fleca Pa de Can Maula, de Melianta (Fontcoberta, Pla de l’Estany), ha creat el tortell republicà, que en el seu interior amaga una fava, la figura d’un caganer i ve acompanyat amb una barretina. Es comercialitzarà el proper divendres 5 de gener està elaborat amb farina ecològica de la Farinera Coromina, a Banyoles, és un producte artesanal que aposta pels ingredients de proximitat. El tortell ja es pot encarregar a la fleca (el de 'mida normal' de massapà val 24 euros) i es podrà recollir a l’establiment el 5 de gener (obert de 5 a 14h). Hi haurà dues mides i es pot escollir el farcit de massapà, de nata i de trufa. 

No és la primera vegada que fa la fleca Pa de Can Maula fa un producte per una data assenyalada ja que per Sant Jordi ha comercialitzat el 'pa quatre barres'.

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  3. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  4. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  5. Commemoració del 50è aniversari de l’assassinat d’Oriol Solé Sugranyes en la 91a concentració de Via Laietana 43
  6. Setmana Santa: el xantatge lingüístic
  7. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  8. El Correllengua i la Franja.
  9. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  10. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid