Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
AGITACIÓ I PROPAGANDA
Tornen els Ponts per la Independència

Avui se n'han oplert alguns (com el de Santa Cristina d'Aro al Baix Empordà) i el 28 d’agost (de 5 de la tarda fins a les 9 del vespre) s'espera que se n'omplin més a tot el territori català per l’operació tornada.

15/08/2022 Política

Aprofitant la gran afluència de trànsit d'aquests dies es tornem a engalanar els ponts per transmetre un missatge independentista a tots aquells que circulen per les autovies catalanes.

Avui se n'han oplert alguns (com el de Santa Cristina d'Aro al Baix Empordà) i el 28 d’agost (de 5 de la tarda fins a les 9 del vespre) s'espera que se n'omplin més a tot el territori català per l’operació tornada.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  3. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  4. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  5. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  6. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  7. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  8. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  9. Mor Josep Vilarasau i Salat
  10. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid