Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ponts de Llibertat
Clam per la Independència als ponts de les principals vies de comunicació de Catalunya

"Ponts de Llibertat", una iniciativa impulsada l'any passat des de les comarques nord-orientals s'ha estès enguany aquests darrers caps de setmana a tota Catalunya

02/09/2019 Política

Aquest darrers caps de setmana s'han omplert els ponts de les principals vies de comunicació de Catalunya pancartes i estelades reclamant la llibertat dels presos polítics i la independència. Una iniciativa que va sorgir l'any passat de l'ANC de Girona i que enguany s'ha estès a tot el territori del Principat. L'acció coincideix amb la fi de les vacances d'estiu.

Des de la cormarques nor-orientals sobre els ponts de l'AP-7 fins a les terres de l'Ebre, passant pel Maresme, Vallès Oriental, Barcelonès, Baix Llobregat, Penedès, al Camp. També seguins N-340, a Ponent seguint l'Autovia A-2 fins Martorell. Les entrades a Barcelona per la ronda, l'eix transversal, la C-17 per Malla, Vic, Hostalets, Centelles, ... o la C-16 a l'eix del Llobregat..

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  8. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  9. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  10. Policies? Parlem-ne
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid