Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El govern espanyol se’n riu del País Valencià. No hi haurà canvi en el finançament

Un any més el poble valencià no veurem cap canvi en el model de finançament l’any que ve, com tampoc la millora i la gestió directa del servei de rodalies.

La Crida pel Finançament mostrem la nostra indignació davant un govern que fa sorna del País Valencià per enèsima vegada, que se'n riu de totes les valencianes i valencians que any rere any, des de fa més de vint anys, esperem un finançament atenent a allò que paguem i continuem en un model que ens aboca a seguir en la cua del finançament per habitant de tot l’estat.

Davant aquesta nova agressió no caben postures tèbies o gestos que no estiguen clars per part dels partits del Botànic, com de la resta de partits, «ja no podem consentir que el president Puig o els membres del Consell faça declaracions que donen a entendre que estem en vies de millora. No hi haurà cap millora mentre el País Valencià no tinga una hisenda pròpia» ha declarat Antoni Infante en nom de la Crida pel Finançament.

És hora que la ciutadania agafe la bandera de la recuperació econòmica i es mobilitze per reivindicar el dret de valencianes i valencians a gestionar els nostres propis recursos. Cal ser conscients que seguir amb aquest sistema, caducat des de 2014, que perpetua l’espoli al País Valencià any rere any, suposa renunciar a la millora del sistemes sanitari i educatiu, suposa no tindre més hospitals, ni més sanitaris, com també, no poder implementar polítiques de recuperació econòmica i empresarial o d’estímul en la investigació, suposa que les ràtios d'alumnat/professorat  en les escoles valencianes, no puguen ser més baixes, per garantir una educació de qualitat, ni tampoc tindre la capacitat de regular el dret a l’habitatge, entre d’altres.

La Crida pel Finançament posa l'èmfasi en la necessitat que tots els partits i tota la ciutadania faça costat a la reivindicació de la sobirania fiscal i la condonació del deute històric com a única via per poder regenerar l’economia valenciana.

Volem les claus de la caixa!

Exigim una hisenda pròpia!

 

País Valencià, 14 de gener de 2022

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  4. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  5. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  6. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  7. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  8. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
  9. Cal repensar el model sindical
  10. Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per les llibertats nacionals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid