Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
14-F
La CUP-UNCPG dona suport a la derogació immediata del ramal MAT i s’oposa a la construcció de la variant C63 de Sils i Riudarenes

Els caps de llista per Girona, Dani Cornellà i Montserrat Vinyets van visitar a les companyes de la Plataforma no a la MAT Selva i Plataforma no a la Variant c63 en una trobada a Riudarenes.

06/02/2021 Política

La formació cupaire s’oposa la construcció d’ambdós projectes, que a part de tenir un cost desmesurat, afectarien greument la vida i l’ecosistema de la comarca de La Selva.


En la trobada es va fer palès de l’oposició veïnal dels projectes, els quals no s’han pactat ni consensuat amb els veïns i veïnes. A més a més, també es va deixar constància de l'oposició de l’Associació de comerciants de Riudarenes a la construcció de la variant de la C63. La plataforma posa de manifest que ja tenen la variant de la C-25 i l’A2 per a desplaçar-se entre els municipis, i que aquesta construcció només aportaria 19 segons de guany a l’hora de desplaçar-se. A més a més posen de relleu que la despesa econòmica és desmesurada, sent de 500.000€ per a la construcció de només 7km de carretera.


Pel que fa al ramal de la línia de Molta Alta Tensió, es vol construir un ramal que vol anar des de la torre 134 de Setmenat-Bescanó-Baixàs fins a la subestació de Riudarenes on transformar els 400 Kv en 220 v i després a 110. La Plataforma No a la MAT Selva al·lega que és un projecte desmesurat, on es plantegen trenta-set torres de setanta metres cadascuna en disset kilòmetres amb més de dues torres per quilòmetre per a un bon funcionament del TAV, un tren que ja funciona amb normalitat. El cost del projecte s’eleva a 13 milions d’euros.

Valora
Rànquings
  1. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  2. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  3. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  4. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. L’Assemblea Sobiranista reclama expulsar Aena dels aeroports de les Illes
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  9. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  10. Les entitats memorialistes recorren la declaració de Via Laietana 43 i exigeixen la fi dels usos policials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid