Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Guanyem Girona denuncia “l’ús partidista” del correu electrònic d’Alcaldia

· En un missatge enviat a tots els treballadors de l’Ajuntament, Madrenas els hi demana “col·laboració” per revertir una votació del ple

· Els sindicats del consistori han emès un comunicat conjunt on critiquen per “inadequat” el missatge signat per l’alcaldessa

21/01/2021 Política

Guanyem Girona ha denunciat “l’ús partidista” del correu electrònic d’Alcaldia, que dimarts va enviar a tots els treballadors de l’Ajuntament un missatge on se’ls hi demanava “col·laboració” per revertir una votació sobre les inversions del ple de dilluns. Dilluns l’equip de govern no va aconseguir aprovar les inversions pel vot contrari de tota l’oposició. Des de Guanyem denuncien que es tracta d’un “ús clarament partidista de la institució”. Per la seva banda, tots els sindicats que representen els treballadors del consistori han emès un comunicat conjunt on titllen el missatge de l’alcaldessa “d’inadequat” i reivindiquen “que la millor demostració de la valoració del nostre treball seria escoltar i treballar en les nostres reivindicacions”.

Guanyem ha definit el missatge de Madrenas com a “inaudit” i ha recordat que mai s’havia utilitzat la llista de correus electrònics dels treballadors amb “aquesta clara intencionalitat partidista”. Des del grup municipal expliquen que els missatges a tots els treballadors només s’envien en ocasions assenyalades i despolititzades. Des de Guanyem recorden que el codi ètic signat per tots els regidores i regidores, inclosa l’alcaldessa Marta Madrenas, indica que les persones subjectes al document han de comportar-se amb els següents principis ètics: “Imparcialitat, independència i neutralitat, garantint les condicions necessàries per a una actuació independent i no condicionada per conflicte d’interessos”. Des de Guanyem han advertit que estudiaran si s’ha incorregut en una infracció del codi ètic del consistori

Des del principal partit a l’oposició subratllen que és un fet “simptomàtic que demostra la feblesa d’un govern en minoria incapaç d’arribar a acords amb la resta de forces polítiques”. “Girona no es mereix que s’utilitzi la institució per fer campanya i intentar posar en contra de la resta de grups municipals totes i les treballadores i treballadors de la casa”, han advertit en un comunicat, on han reclamat a Madrenas que “es dediqui a governar la ciutat”.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. 13 anys sense en Toni Lecha
  7. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  8. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  9. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  10. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid