Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLUITA INSTITUCIONAL
S'aproven dues mocions d'Independents Per Fornells

Independents Per Fornells va presentar dues mocions al darrer ple de l'Ajuntament de Fornells del passat dijous 30/01/2020. Ambdues van ser aprovades per unanimitat (7 JxCat, 2 ERC i 2 Independents Per Fornells)

31/01/2020 Política
Independents Per Fornells va presentar dues mocions al darrer ple de l'Ajuntament de Fornells del passat dijous 30/01/2020. Ambdues van ser aprovades per unanimitat (7 JxCat, 2 ERC i 2 Independents Per Fornells)

La primera moció fou referent a l'ampliació de la freqüència de pas a 30 minuts del bus urbà de la línia L10 entre Fornells i Girona, i que actualment passa cada hora. Aquesta moció era la segona vegada que es presentava i va sortir arrel d'una iniciativa popular de recollida de firmes, engegada per alguns veins el passat setembre, en el marc de la setmana de la mobilitat sostenible. Aquesta iniciativa va recollir més de 900 firmes amb poques setmanes. És evident que la necessitat de millorar el servei de transport públic, igual des de fa 17 anys que es va posar en funcionament la línia L10, és una petició aclamada i una proposta important de cares a fer front a l'emergència climàtica, millorant la mobilitat entre municipis i fent-la cada vegada més sostenible. Celebrem l'aprovació i el compromís per part del Govern de l'Ajuntament de Fornells i vetllarem perquè es comenci a estudiar i que s'aconsegueixi aviat.

La segona moció presentada es titulava "Contra de la pobresa energètica, a favor de les reivindicacions de la plataforma Dignidad Font i per l'inici de la transició a un model energètic sostenible". Aquesta moció també es va aprovar per unanimitat al ple i vam comptar amb la presència i el suport dels portaveus de la Plataforma Dignidad Font de la Pólvora, que lluita incansablement contra els talls de llum sistemàtics efectuats per Endesa al seu barri, des de fa anys, i en condicions de veïns i veïns amb contractes vigents i al dia amb els pagaments. També es va aprovar, el compromís de presentar un estudi sobre l'estat actual de la situació energètica a Fornells i publicar-ho a la pàgina web, així com blindar el nostre poble a aquesta vulnerabilitat i proporcionar-li tota l'ajuda necessaria en el cas que mai succeeixi. L'equip de govern va defensar que fins a dia d'avui no hi ha hagut cap cas de tall de llum al nostre poble i que lluitaran perquè així es mantengui.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  8. 13 anys sense en Toni Lecha
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid