Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2019
Independents Per Fornells es presentarà a les eleccions municipals
10/02/2019 Política

Després de diversos actes, xerrades i accions, el grup municipal Independents Per Fornells ha anunciat que es presentarà a les eleccions municipals del 2019.

Les polítiques de protecció dels drets socials i polítics, la sostenibilitat i cura de l'entorn ecològic, la defensa dels drets de les dones, del col·lectiu LGTBIQ, de les persones migrades, la garantia del dret a l'habitatge i els subministraments bàsics, la participació ciutadana i la transparència, són alguns dels eixos principals de treball d'Independents Per Fornells. Aquest diumenge el Centre Social U d'Octubre de 2017 ha acollit la presentació del ideari del projecte polític d'IPF que concorrerà a les properes eleccions municipals, previstes pel mes de maig del 2019.

Durant l'acte també s'ha votat i decidit que el model per confeccionar la llista serà avalat per una propera assemblea i es decidiran les posicions del primer fins al quart. També s'ha anunciat que a partir d'avui publiquen la seva web (ipfornells.cat) on hi recolliran el seu ideari, on es pot firmar i donar suport al grup, tanmateix, animen als fornellencs i fornellenques d'assistir a les assemblees, a fer-se simpatitzant del nucli i a participar en el projecte.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  6. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  7. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  8. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  9. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid