Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Acte de comiat
Isabel-Clara Simó descansarà al costat d'Ovidi Montllor

Alcoi acomiadarà a Isabel-Clara Simó al cementiri Sant Antoni Abat d'Alcoi el proper divendres a les 12 del migdia. A partir de demà es col·locarà un llibre d’honor el saló de plens de l'Ajuntament perquè la ciutadania puga acomiadar-se de 9:00 a 20:00 hores, i el divendres de 9:00 a 11:00 h.

22/01/2020 Cultura

Alcoi donarà l’últim adeu a l’escriptora, medalla d’or i filla predilecta de la ciutat, Isabel-Clara Simó, el proper divendres al migdia en un acte “senzill i auster” en el cementiri de Sant Antoni Abad. Amb aquest homenatge, Isabel-Clara Simó descansarà per sempre al costat del seu amic, Ovidi Montllor, en el lloc destinat a les personalitats més rellevants de la població.

El comiat començarà a la porta del cementeri per a recórrer un breu trajecte fins al Cenotafi, depositant les restes d’una figura literària indiscutible, autora prolífica, que amb les seues obres, traduïdes a diferents idiomes, ha eixamplat la cultura i ha portat el nom de la ciutat més enllà de les seves muntanyes.

L’acte institucional estarà obert a la ciutadania, i comptarà amb la presència de la Corporació Municipal, ja que l’autora tenia les màximes distincions que la ciutat pot atorgar, medalla d’or i títol de filla predilecta, i desprendrà també un clar caràcter cultural amb un recital de frases de l’autora acompanyat de música. D’altra banda i per aquells que no puguen anar fins al Cementeri, al saló de plens de l’Ajuntament, durant tot el dijous 23 de gener, en horari de 9 a 20 hores, i el divendres de 9 a 11 hores, hi haurà un llibre d’honor acompanyat de les banderes institucionals perquè els ciutadans puguen acomiadar-se d’aquesta filla d’Alcoi.

L’acte per donar l’últim adéu va ser acordat entre la família i l’alcalde, Toni Francés, que es va traslladar ahir amb el regidor de cultura, Raül Llopis, fins al tanatori de les Corts Catalanes, per a donar l’últim adéu a l’autora de «Júlia» i moltes altres obres.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Quan a Girona s'executaven Borbons
  5. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  6. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  7. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  8. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  9. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  10. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid