Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Kurdistan
Turquia inicia la invasió del Nord-Est de Síria per Serê Kaniyê

Concentració en solidaritat amb el poble kurd a Barcelona ( Jardinets de Gràcia) a les 19h "La solidaritat és la tendresa dels pobles!"

10/10/2019 Internacional
Turquia va iniciar a les 15:00 d'avui (hora catalana) la invasió del Nord i Est de Síria. Aviació turca va atacar la ciutat de Serê Kaniyê (en àrab Ras al-ain) i Girê Spî (Tell Abyad) creant el terror a la població civil. Simultàniament l'agència oficial del règim turc, Anadolu, ha comunicat que els mercenaris de l'anomenat Exèrcit Nacional Sirià, format per islamistes i opositors a Àssad, han entrat a Síria per la frontera turca. Erdogan ha batejat l'atac genocida contra els kurds de Síria com a "Operació Primavera". Els EUA han retirat les seves tropes a la zona "per por a ser víctimes de l'atac turc" mentre el govern sirià continua sense donar mostres d'existència. Rússia i l'Iran han aprovat l'atac turc, com ja van fer amb l'annexió turca d'Efrîn mentre exigien a la minoria kurda que es sotmeti al govern d'Àssad que es nega a reconèixer l'existència dels kurds.
Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  5. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  6. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  8. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
  9. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  10. Blanca Serra: associacionisme, llengua i país
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid