Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Mobilitzacions
Talls de carreteres a diferents indrets de Catalunya en protesta per la repressió que exerceix l'Estat

En una acció coordinada pels CDR, hi han hagut talls de carretera aquest matí  fins al migdia al  Nord i Sud del Principat.  També a les principals vies d'entrada a Barcelona, així com al Segrià.

27/03/2018 Política

Cap a quarts de 7 del matí, membres dels Comitès de Defensa de la República (CDR) han tallat diversos punts de carretera de Catalunya:

 A l'AP-7 a la sortida 3 de Figueres Nord en els dos sentits de la marxa. El tall de l’autopista ha provocat fins a onze quilòmetres de cua. Cap a les 12h, desenes de furgonetes dels Mossos d’Esquadra han arribat a l’AP-7 i han començat a desallotjar els manifestants, molts dels quals estaven asseguts a terra. La policia els ha anat aixecant un a un. S'ha donat per acabava l'acció i s'ha demant traslladar-se a l'N-II a l'alçada de Llers on també hi han intervingut els Mossos d’Esquadra, que els han desallotjat cap a les 14h.

Alcarràs (Segrià)

Els CDR han tallat també l’A-2 prop d’Alcarràs, a Soses (Segrià), en sentit Barcelona.

Alcanar

També a quarts de nou els CDR han comunicat el tall de trànsit a la N-340 a les Cases d’Alcanar.

Barcelona

El CDR de les Corts, entre altres, ha fet una crida a la participació en el tall de trànsit a la Diagonal amb Carles III des de quarts de vuit del matí. L’acció s’ha allargat prop d’una hora, fins que han acabat la protesta amb una nova crida a desplaçar-se “a les fronteres”, és a dir, a afegir-se a les mobilitzacions de Figueres i les Cases d’Alcanar. Els manifestants portaven pancartes amb lemes com ‘Llibertat, us volem a casa. Fem República’ o ‘Estem preparades, trenquem les cadenes’.

També han tallat l’Avinguda Meridiana de Barcelona, a l’alçada de Fabra i Puig. Les persones que han tallat la Meridiana, l’han reobert cap a les 9h i han seguit l’acció fent una marxa per Fabra i Puig fins a Virrei Amat.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  7. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  8. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  9. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid