Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#notincpor
L’eurodiputat de C’s Javier Nart va ser l'advocat d'un jihadista reincident

L'any 2005 l’Audiència Nacional va condemnar a sis anys de presó, per un delicte d'integració en l'organització terrorista d'Al-Qaida, el client de Javier Nart Hamed Abderrahman Ahmed que va tornar a ser detingut l’any 2016 a Ceuta acusat de col·laborar amb l’Estat Islàmic

24/08/2017 Política

L'any 2005 l’Audiència Nacional va condemnar a sis anys de presó, per un delicte d'integració en l'organització terrorista d'Al-Qaida, el client de Javier Nart Hamed Abderrahman Ahmed conegut com el 'talibà espanyol', que va estar internat dos anys a la base militar nord-americana de Guantánamo. Abderraman va estar relacionat amb la cèl·lula espanyola d'Al-Qaida desarticulada el novembre de 2001 i dirigida per Imad Eddin Barakat, àlies "Abu Dahdah", condemnat a 27 anys de presó en qualitat de dirigent de la xarxa al-Qaida per conspiració en l'11-S. Més tard, el jutge de l'Audiència Nacional Baltasar Garzón va obrir una “mediàtica” investigació per les tortures a presos a la base nord-americana de Guantánamo que va basar en el testimoni i denúncia presentats el febrer de 2004 per Hamed Abderraman Ahmed.

Abderrahman Ahmed va tornar a ser detingut l’any 2016 a la seva ciutat natal (Ceuta) acusat de col·laborar amb l’Estat Islàmic i liderar una xarxa que operava entre l’Estat espanyol i el Marroc captant a menors d'edat per enviar-los a llocs en conflicte.

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  5. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  6. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  9. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  10. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid