Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#notincpor
L’eurodiputat de C’s Javier Nart va ser l'advocat d'un jihadista reincident

L'any 2005 l’Audiència Nacional va condemnar a sis anys de presó, per un delicte d'integració en l'organització terrorista d'Al-Qaida, el client de Javier Nart Hamed Abderrahman Ahmed que va tornar a ser detingut l’any 2016 a Ceuta acusat de col·laborar amb l’Estat Islàmic

24/08/2017 Política

L'any 2005 l’Audiència Nacional va condemnar a sis anys de presó, per un delicte d'integració en l'organització terrorista d'Al-Qaida, el client de Javier Nart Hamed Abderrahman Ahmed conegut com el 'talibà espanyol', que va estar internat dos anys a la base militar nord-americana de Guantánamo. Abderraman va estar relacionat amb la cèl·lula espanyola d'Al-Qaida desarticulada el novembre de 2001 i dirigida per Imad Eddin Barakat, àlies "Abu Dahdah", condemnat a 27 anys de presó en qualitat de dirigent de la xarxa al-Qaida per conspiració en l'11-S. Més tard, el jutge de l'Audiència Nacional Baltasar Garzón va obrir una “mediàtica” investigació per les tortures a presos a la base nord-americana de Guantánamo que va basar en el testimoni i denúncia presentats el febrer de 2004 per Hamed Abderraman Ahmed.

Abderrahman Ahmed va tornar a ser detingut l’any 2016 a la seva ciutat natal (Ceuta) acusat de col·laborar amb l’Estat Islàmic i liderar una xarxa que operava entre l’Estat espanyol i el Marroc captant a menors d'edat per enviar-los a llocs en conflicte.

Valora
Rànquings
  1. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  2. La dignitat no entén de competències
  3. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  6. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  7. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  8. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  9. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
  10. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid