Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Correllengua 2016
La Flama del Correllengua arriba a l'Horta Sud

Aquest cap de setmana també visitarà els pobles de la Pobla de Claramunt, Pallejà, Sallent i Castellar de Vallès. Durant tota aquests dies n'hi han hagut actes a Olesa de Montserrat i a diverses poblacions de la Plana i el Maestrat. Podeu anar seguint la Flama del Correllegua aquí

08/10/2016 Llengua

Aquest dissabte, la Flama del Correllengua visitarà diverses les poblacions de Xirivella, Aldaia, Alaquàs. Paiporta, Picanya i Torrent a l'Horta Sud. També hi serà a la Pobla de Claramunt, Pallejà i Castellar de Vallès.

 A Castellar del Vallès. La plaça Calissó serà l’escenari, un any més, de les activitats de la vila.

La celebració s’encetarà aquest divendres amb una actuació d’Oriol Padrós. L’endemà dissabte hi haurà una jornada farcida d’activitats per a tots els gustos i edats.

Un cop més, les escoles prendran part en la festa. Tal com ha manifestat Mireia Sans, membre de la CAL de Castellar, al diari L’Actual, «Els més petits són per a nosaltres els més importants perquè s’han de fer seva aquesta cultura que és nostra». Segons ha declarat Sans al diari, «tenim molta sort que, any rere any, les entitats de Castellar vulguin seguir col·laborant amb el Correllengua, ells ens donen l’empenta per a seguir endavant». Podeu llegir l’article publicat a L’Actual

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  10. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid