Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament
Milers de signatures en suport als directors d'expedientats a Maó

Sota aquest mar de fons es prepara la Vaga indefenida de docents de les Illes a Porreres amb sopar solidàri per recaptar fons per la caixa de resistència

30/08/2013 Educació

Gairebé quatre mil signatures demanen que els 3 directors expedientats de Maó puguin ser a les aules. L'Assemblea de docents de les Illes que se celebra avui a Porreres per preparar la vaga indefinida també tractarà aquesta situació.

Una assemble que començarà a les 19 hores, a l'auditori de Porreres, a la qual s'espera una alta participació. En aquesta reunió, a banda de la informació de les gestions realitzades pel Comitè de Vaga en el darrer mes i de la presentació dels diferents documents que aquest ha elaborat per la difusió de la vaga, es tractaran alguns temes de cabdal importància: el recompte de signatures i l'organització de l'assemblea de votació, l'organització i l'acció als centres en els primers dies de curs i la posada en marxa de la caixa de resistència.

Una vegada acabada l'assemblea, a partir de les 21 hores, al parc de n'Hereveta tindrà lloc el sopar a la fresca i el concert en suport de la vaga indefinida. L'assistència a aquest acte s'espera que sigui major, donat que és un acte obert no només er docents sinó per a què puguin assistir famílies i tot tipus de gent que vol recolzar aquesta iniciativa.

Al concert actuaran Biel Majoral, Nou Romancer, Tiu i L'Equilibriste. A aquest darrer acte, que és gratuït, es començarà a recaptar fons per la caixa de resistència per la vaga indefinida.

 

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. Polèmica a Calonge per la celebració d’una jura de bandera espanyola en via pública
  3. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  4. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Del simbolisme a la insubmissió
  8. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  9. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid