Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament
Educació no mou fitxa per evitar la vaga de docents a les Illes

Els docents es mobilitzen per afrontar la vaga indefinida amb primera recaptació per la caixa de resistència el proper 30 d'agost a Porreres

17/08/2013 Educació

L'Assemblea de Docents de les Illes va sol·licitar per segona vegada reunir-se amb la consellera d'Educació, Joana Maria Camps, davant la “nul·la” resposta per part d'aquest departament al primer intent cursat fa quinze dies per part dels portaveus de l'entitat.

Per la qual cosa ho considerem una irresponsabilitat per part de la Consellera, ja que s'està posant damunt la taula la possibilitat d'una negociació per aturar la convocatòria de vaga indefinida. Davant la gravetat dels fets -fins i tot amb directors expedientats-, li van demanar si estava de vacances o si el fet de no rebre'ls és una mostra més de la manca de diàleg amb els docents que ha marcat aquest curs.

Les reivindicacions que ahir es van presentar són les mateixes que es van presentar l'1 d'agost i que es van consensuar a la darrera Assemblea de Docents de dia 26 de juliol a Santa Maria del Camí.

A la roda de premsa que va tenir lloc ahir, juntament amb l'entrada de la petició al registre, el portaveu de l'Assemblea també va informar dels preparatius per la propera Assemblea de Docents. Aquesta tindrà lloc el divendres 30 d'agost a les 19 hores a l'auditori de Porreres i amb posterioritat a aquesta es farà un sopar a la fresca amb un concert al Parc de n'Hereveta del mateix poble. Aquest dia es farà la primera recaptació per la caixa de resistència per la vaga indefinida.

 

Valora
Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  4. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  5. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  7. "Memòria del fang": la mirada col·lectiva que rescata l’esperança entre les ferides de la DANA
  8. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  9. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  10. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid