A partir de demà i fins diumenge 21 se celebrarà un Festival d'Art per la Dignitat a les naus del Poblenou del carrer Puigcerdà 127, on es comptarà amb la participació de nombrosos artistes, entre ells el músic Manu Chao.
En el marc d'aquest festival, que tindrà lloc uns dies abans de les dates on està previst el desallotjament d'aquestes naus (entre el24 i 31 de Juliol), la Teresa Forcades i l'Arcadi Oliveres vindran a donar la seva solidaritat organitzant un acte obert demà divendres a les 18 hores.
Crida per denunciar "aquesta injustícia"
Davant d'aquesta sentència, l'Assemblea Solidària Contra els Desallotjaments ha fet una crida a la solidaritat i mobilització de les veïnes i veïns del Poblenou, a les assemblees de barris, als col·lectius en defensa de la igualtat de drets i contra el racisme, a les plataformes per un habitatge digne i a la ciutadania en general per denunciar aquesta situació d’injustícia.
I exigeixen que quedi sense efecte la data d’execució del desallotjament fins que no es trobi una solució satisfactòria.
A les naus hi viuen més de 300 persones
Més de 300 persones de diverses nacionalitats hi viuen a les naus del carrer Puigcerdà 127. "Els habitants de les naus són, per sobre de tot, persones pacífiques i hospitalàries i les seves pretensions són comunes a les de moltes veïnes i famílies: un lloc on viure i treballar dignament. Si han d'abandonar les naus, demanden un reallotjament sostenible i un local on desenvolupar el seu treball. Així ho expliquen ells mateixos al manifest"