Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Antimonàrquics
Un "escratx" s'afegeix a l'oposició a la visita del Príncep Felip a Girona

La plataforma "Alcarrer" s'afegeix a l'oposició a la visita del príncep borbó a Girona. Aquesta iniciativa de diversos col·lectius denúncia "L'imperialisme i la dictadura del capital"

01/06/2013 Política

Es tracta d'una convocatòria coincident amb la de la CUP de Girona i l’organització juvenil Arran contra la visita de diverses personalitats del món polític i empresarial espanyol i català, entre els quals el príncep borbó, que es trobaran a la ciutat de Girona en el marc del Congrés de Seguretat Jurídica i Democràcia organitzat pel "Consejo General del Poder Judicial" i la Càtedra de Cultura Jurídica de la UdG els dies 3, 4 i 5 de juny.

"Alcarrer" també denuncia que "El congrés, organitzat per la Universitat de Girona i patrocinat per empreses com La Caixa, Repsol, Telefónica, Abertis, Agbar, i amb la complicitat de l’Ajuntament de Girona, té l’objectiu de garantir que continuarà l’espoli de les multinacionals espanyoles a Llatinoamèrica."

Aquesta plataforma està formada per ASSACS, l'Assemblea Antiautoritària i l'Assemblea Popular, la CGT, Endavant, la SEPC i L’Ortiga de Salt.  I des del seu bloc emplacen a "mobilitzar-se i a mostrar el rebuig a l’imperialisme, a la monarquia espanyola i als responsables de l’actual dictadura del capital."

En aquest sentit, com mostra d'oposició a la visita reial han convocat una concentració el dilluns 3 de juny a les 18:00h a la Rotonda de la Ronda Ferran Puig (Plaça de la Sardana), que han anunciat que es dirigirà fins al Palau de Congressos de Girona com a mostra de rebuig.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. FETAP-CGT aporta un nou informe que assenyala greus fallades de la Generalitat en la gestió de la DANA del 2024
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid