Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP Tarragona denuncia que en diners públic es subvencioni un sopar d'empresaris amb el príncep

L’Ajuntament de Tarragona, mitjançant els seus pressupostos municipals, té previst fer una aportació de 20.000€ a la 11a Nit Empresarial que organitza la CEPTA i que aquest any té coma convidat en Felip de Borbó

La CUP de Tarragona considera que és poc ètic i humiliant fer un malbaratament de diner públic de 20.000€ en un s"opar elitista i inútil," i encara més en plena crisi econòmica en què la majoria de famílies treballadores té dificultats per arribar a final de mes. Des de la Candidatura, afegeixen, sempre s'ha atacat el malbaratament de l'Ajuntament, sigui per un motiu o per un altre, i si no s'ha fet ha estat per la manca de transparència de l'equip de govern.

25/02/2011 11:06 Política

També considera poc raonable que se subvencioni una entitat com la CEPTA que ja acumula molts altres privilegis com ara l’ocupació de locals que són patrimoni sindical. Per altra banda,la CUP no entén que l’àrea de promoció i estratègies de ciutat i projecció exterior, gestionada per un republicà i catalanista, pugui fer una subvenció a un acte amb la presència del monarca espanyol.

Així doncs, la CUP aprofitarà el proper ple per preguntar a l’equip de govern quins són els costos addicionals i reals provocats per la presència del monarca espanyol, donada la mancade transparència en tot el procés, una pregunta que, d'altra banda, esperen que no seràresposta com cap de les anteriors.

Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  8. 13 anys sense en Toni Lecha
  9. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid