Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Regeneració democràtica
L'alcalde i el tinent d'alcalde de Celrà renuncien a la paga de Nadal

En protesta pel reial decret del govern espanyol que elimina la paga extra als treballadors públics però no als càrrecs electes

05/10/2012 Política

L’alcalde de Celrà, Dani Cornellà (CUP), i el primer tinent d’alcalde, Gerard Fernàndez (Icelrà), han anunciat que renuncien a les pagues extraordinàries de Nadal en protesta pel reial decret del govern espanyol que elimina aquesta retribució als treballadors públics però no als càrrecs electes.

"Una vegada més s'ha aprovat un reial decret que afavoreix els polítics i perjudica els treballadors", ha explicat Cornellà, que denuncia que la mesura només afecti una part dels treballadors públics.

La CUP i Icelrà, a l'equip de govern, han decidit rebutjar la normativa impulsada pel PP, de la qual es ressenten tots els treballadors públics, deixant sense paga extra els càrrecs electes amb dedicació exclusiva, que a l'Ajuntament de Celrà són Cornellà i Fernàndez.

No és l'única mesura de regeneració política que pren el govern cerlanenc. Ja en prendre possessió, el juny del 2011, la CUP i Icelrà van abaixar-se els sous un 15% i el 2012 van congelar l’augment de l’IPC per a tots els càrrecs electes.

A més, Cornellà ha afegit que l'Ajuntament ha estat buscant possibles solucions per evitar aplicar el reial decret als treballadors públics, però destaca que per ara no ha estat possible.

L'Ajuntament obrirà el 12 d'octubre

L'Ajuntament de Celrà ha anunciat que obrirà les portes el 12 d'octubre i complirà amb l'horari corresponent al d'un dia laborable. Aquest dijous Viladamat va declarar festius el 23 d'abril i el 9 d'octubre en substitució del 12 d'octubre i el 6 de desembre.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  6. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  7. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid