Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Censura
Condemnen els periodistes de "Cafè amb llet" per informar sobre la corrupció a la sanitat pública

Avui han condemnat el periodistes de "Cafè amb llet" per haver informat sobre la corrupció a la sanitat pública

23/10/2012 Salut

Els editors de la revista gironina "Cafè amb llet", Albano Dante i Marta Sibina, han estat condemnats per haver elaborat un vídeo que denunciava l'opacitat i el robatori de diners destinats a la sanitat pública. Els dos periodistes hauran de pagar 10.000 euros com a represàlia governamental.

En un vídeo penjat a Youtube aquest dimarts mateix, en conèixer la sentència, els dos periodistes han avançat que no s'arronsaran i que ben aviat editaran un altre vídeo per explicar totes les veritats sobre la corrupció existent a la sanitat pública catalana, en què estan implicats destacats membres de CiU i empresaris afins.

La denúncia que ha condemnat els periodistes de "Cafè amb llet" va ser presentada per l’assessor d’Artur Mas, Josep Maria Via, amb l'objectiu d'aturar els continguts del vídeo “El major robatori de la història de Catalunya”.  L'assessor del president Mas va argumentar que el vídeo "atemptava contra el seu honor".

Malgrat aquesta sentència de persecució i càstig a la informació, aquest nou escàndol ha aconseguit trencar la barrera imposada sobre la gestió de la sanitat a Catalunya tot i el silenci i la censura oficials. Un cas, també, que ha aconseguit donar-se a conèixer gràcies a la força de les xarxes socials i els mitjans alternatius, fins al punt que els vídeos editats per "Cafè amb llet" han rebut milers de visites i han aconseguit atraure l'atenció fins i tot fora de Catalunya.

 

Valora
Vídeos
"Cafè amb llet" Ens han condemnat
"Cafè amb llet" Ens han condemnat
La revista Cafè amb Llet no calla!
Concentració davant de la Ciutat de la Justícia per la demanda interposada per un destacat càrrec de la sanitat pública i privada catalana, Josep Maria Via, contra la revista Cafè amb Llet.
El major robatori de la història de Catalunya (PART I)

Aquest vídeo és un resum de 2 anys d'investigació. Aquí tots els articles i el context: http://www.cafeambllet.com/press/?p=16955

La segona part del vídeo: http://youtu.be/QHtMffmlNAk

El major robatori de la història de Catalunya
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  5. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. FETAP-CGT aporta un nou informe que assenyala greus fallades de la Generalitat en la gestió de la DANA del 2024
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid