Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Revolta estudiantil
Videoclip de la primavera valenciana

El vídeo compta amb la banda sonora d'Utòpics, idealistes, ingenus, de Pau Alabajos

03/03/2012 Educació
La primavera valenciana ha agafat més volada que mai, arribant fins i tot i a les falles de la mà da la iniciativa #Intifalla que ha portat la revolta al cor de la festa valenciana més popular.

Ara, la revolta valenciana compta fins i tot amb un videoclip realitzat amb una successió de fotografies de les protestes estudiantils, i també de les càrregues policials que han donat la volta al món, amanit amb la banda sonora de Pau Alabajos. En concret, amb la cançó Utòpics, idealistes, ingenus, que parla precisament de la gent que lluita per millorar el seu entorn tot i haver-hi molt per guanyar.

Alabajos és un cantautor que s'ha significat molt en tot el moviment de la primavera valenciana. En un article publicat al bloc que recentment ha estrenat al diari Ara, afirma: "Ha arribat un moment que els ciutadans i ciutadanes del País Valencià ens hem cansat, la indignació ens ix per les orelles, estem farts, extremadament farts. I hem decidit prendre els carrers i dir la nostra. Manifestar públicament el nostre descontent, la nostra vergonya, la nostra animadversió cap a aquesta manera de fer política, cap a l’autoritarisme recalcitrant del Partit Popular. Ja ho va dir Pablo Neruda, “podran tallar les flors però mai la primavera”. Acabem, entre tots, d’una vegada amb aquest hivern llarguíssim i donem la benvinguda a la primavera valenciana.".
Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  5. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  6. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  7. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  8. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  9. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  10. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid