Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100

La convocatòria del dimarts 20 d’octubre comptarà amb el testimoni de Quico Romeu i l’adhesió del Col·lectiu de Dones dels Països Catalans, representat per M. Antònia Font.

18/10/2026 Drets i Llibertats

La concentració per la memòria i la dignitat davant de Via Laietana 43, a Barcelona, arribarà aquest dimarts 20 d’octubre a la convocatòria número 100. La mobilització tindrà lloc a les 19 h i tornarà a reunir testimonis i entitats per mantenir viva la denúncia de la repressió i la reivindicació de memòria.

En aquesta ocasió, hi intervindrà Quico Romeu, que hi aportarà el seu testimoni. La convocatòria també comptarà amb l’adhesió del Col·lectiu de Dones dels Països Catalans, amb la participació de M. Antònia Font.

La Comissió de la Dignitat i la Sectorial de persones represaliades de l'ANC han difós la crida amb uns versos de Ponç Pons: «Si perdem la memòria, el passat es podreix, i ja no s’hi pot viure».

Amb el lema «No ens aturarem! No ens aturaran!», la convocatòria referma la voluntat de donar continuïtat a una reivindicació que ja suma un centenar de concentracions.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  6. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  7. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  8. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  9. «Enigma», un documental sobre la resistència de les nacions sense estat, inicia una campanya de micromecenatge
  10. El 9 d'Octubre reivindica la llengua, la sobirania i els drets socials als carrers de València
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid